Petr Kříž
Svinařov 263, pošta Smečno (okr.Kladno), 273 05
IČO: 71922873
DIČ: CZ7608282660
č.ú.: 178487047/0600
Jsme plátci DPH.
Platba na pobočce v hotovosti nebo kartou !!!
Způsob platby prosím hlásit předem, nebo správně zašktrnout v košíku e-shopu.
Mob.: 603 218 196 technické dotazy, 776 344 737 objednávky, dotazy
E-mail.: inzak@seznam.cz
Http.: www.inzak.cz
GPS: GPS: 50°10'39.198"N, 14°3'0.269"E
EET (od 1.března 2017)
Podle zákona o evidenci
tržeb je prodávající
povinen vystavit
kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen
zaevidovat přijatou tržbu
u správce daně online; v
případě technického
výpadku pak nejpozději
do 48 hodin.
FAKTURY:
Při odesílání zboží na adresu zákazníka, faktury vždy zasíláme elektronicky. Na vyžádání poštou.
Základní ceny v našem e-shopu jsou uvedeny bez DPH, v košíku se DPH připočítává.
ZPŮSOB PLACENÍ v našem obchodě:
1. Dobírkou při předání zboží, a to doručením Českou poštou, Toptrans, paletovou přepravou.
2. Převodem na účet. V tomto případě bude zboží odesláno až bude Vaše platba připsána na náš účet. Číslo účtu je 178487047/0600.
3. osobní platba v hotovosti/kartou při převzetí zboží
4. Platba kartou on-line (obdržíte platební pokyny na Váš email)
OD 8.3.2022
VZHLEDEM K ATUÁLNÍMU DĚNÍ VE SVĚTĚ A NA UKRAJINĚ, ZMĚNA CEN DOPRAVY A ZBOŽÍ VYHRAZENA, DLE AKTUÁLNÍCH SAZEB ZÁSILKOVÝCH SLUŽEB, CENY PALIVA A MĚNÍCÍCH SE CEN OD DODAVATELŮ.
INTERIÉROVÉ PROFILY – ORAC
Doprava = 390,-Kč s DPH (dopravné se platí i při osobním odběru ve SVinařově)
Platba možná pouze předem převodem
dodací lhůta - 3 pracovní dny
skladové položky BASIXX - vyzvednutí zdarma, po předchozí tel.domluvě:
Svinařov 263
Pošta Smečno (okr.Kladno)
273 05
INTERIÉROVÉ POLYSTYRENOVÉ PROFILY, TRÁMY (původem - Německo):
303,-Kč s DPH (v košíku pod č.2) při větší objednávce bude dopočítána
I při osobním vyzvednutí (Svinařov) = manipulační poplatek - 303,-Kč s DPH.
FASÁDNÍ PROFILY
1 041,-Kč s DPH paletová doprava (platí se i při osobním odběru ve Svinařově, jelikož zboží jde ze skladu na adresu do Svinařova, stejně tak jako by šlo na Vaši adresu)
436,- Kč s DPH balíková doprava (pokud se zboží vejde do 1krabice) nelze použít, jakmile je v objednávce retušovací hmota či barva…musíme účtovat již paletovou přepravu
dodací lhůta: skladové položky do 2 - 3dnů, ostatní do 7 - 14dnů
U objednávek nad 10.000,-Kč bez DPH vybíráme zálohu i v případě standardních prvků, snažíme se tím předejít možnému nepřevzetí zásilky, zbytečným časovým i finančním nákladům na výrobu, dopravné a další manipulaci při znovu naskladňování zboží.
PO UHRAZENÍ ZÁLOHY JE ZAKÁZKA ZADÁNA DO VÝROBY. ATYPICKÉ FASÁDNÍ PROFILY, OBLOUKY SE VYRÁBĚJÍ VŽDY NA ZAKÁZKU A NELZE JIŽ MĚNIT.
ČÁSTKA ZÁLOHY SE NEVRACÍ!
OBKLADOVÝ KÁMEN, CIHLY, DLAŽBA, kamenný koberec
Zaslání pouze při platbě předem nebo na dobírku.
Cenu dopravy a dobírky Vám vypočítáme dle váhy zboží.
Odběrné místo – ZDARMA (po předchozí domluvě)
Svinařov 263
Pošta Smečno (okr. Kladno)
273 05
- vrácení spárovacích hmot, lepidel. Ano, neporušené a nepromáčené pytle vezmeme zpět, ale účtujeme 10% storno poplatek.
- posíláme zásilkovou paletou přepravou. Za znovu doručení (při nepřítomnosti v avizovaný den závozu) si firma účtuje poplatek z ceny zboží.
ZAHRADNÍ DOPLŇKY:
pouze osobní odběr – výprodej vystavených kusů
Odběrné místo – ZDARMA (po předchozí domluvě)
Svinařov 263
Pošta Smečno
273 05
BYTOVÉ DOPLŇKY:
Paušál 250,-Kč/při přepravě naší dopravou do 50 km od Svinařova.
Dopravné v košíku pod č.6. Zásilkovna:
Maximální hmotnost zásilky: 5Kg
Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm
Maximální součet všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50×40×30 cm)
Minimální rozměry: 10×7×1 cm
Dopravné v košíku pod č.8. Balíkovna:
Maximální hmotnost zásilky: 15Kg
Maximální součet všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 70×50×50 cm)
Minimální rozměry: 14×9×0,8 cm
Dodání: Obvykle následující pracovní den.
U NADROZMĚRNÝCH ZÁSILEK:
120 - 150cm součet všech 3 stran, 5,1 - 10Kg bude cena dopočítána!
Odběrné místo – ZDARMA (po předchozí domluvě)
Svinařov 263
Pošta Smečno (okr. Kladno)
273 05
ZASÍLÁNÍ NA SLOVENSKO:
Na Slovensku není možné vybírat dobírku (zásilková služba to neumožňuje, proto je nutná platba předem převodem).
DALŠÍ CENY ZA DOPRAVNÉ JSOU INDIVIDUÁLNÍ, PODLE HMOTNOSTI ZÁSILKY A BUDOU VÁM ZASLÁNY EMAILEM PO OBDRŽENÍ OBJEDNÁVKY nebo si zažádejte o nezávazné spočítání dopravného! Křehké zásilky (jako jsou vázy nad 10 Kg, betonové prvky apod., budou zasílány pouze přes TOPTRANS ne PALETOVOU PŘEPRAVU pro zaručení bezpečného zacházení se zásilkou.
REGISTRACE:
Registrací se k ničemu nezavazujete, slouží pouze pro zaslání vašich přihlašovacích údajů pro Váš příští nákup, tak aby se Vám po přihlášení zobrazovaly ceny již po slevě a také je registrace potřebná pro nastavení slevy pro velko odběrateleu Vašeho jména v administraci e-shopu.
EXPEDICE:
Znamená dobu expedice zboží od nás POKUD ZBOŽÍ NENÍ NA SKLADĚ.
1. Lišty a barvy, které jsou skladem se expedují: následující pracovní den po obdržení objednávky.
2. Zboží, které není skladem: nejčastěji do 1 týdne, ve výjimečných případech 10-14 pracovních dnů, pokud se zboží musí objednávat. 3. Kámen – Není-li dohodnuto jinak, je „standardní lhůta“ pro dodání zboží 4 týdny od doručení objednávky prodávajícímu.
Jakmile bude zboží od nás expedováno, budete o tom informováni prostřednictvím emailu.
Pokud máte dotazy týkající se objednávky, prosím kontaktujte nás nejlépe na email inzak@seznam.cz nebo tel. 603 218 196.
Prosíme Vás o pečlivé vyplnění emailové adresy, abychom Vás mohli informovat o stavu objednávky. Stává se často, že se nám maily vracejí, protože adresa nefunguje. V takovém případě Vám nepřijde ani potvrzení objednávky! V žádném případě Vás nebudeme otravovat reklamními nabídkami.
Věnujte prosím také pozornost pečlivému vyplnění doručovací adresy. Není v našich silách dohledávat chybějící PSČ nebo město.
DORUČENÍ A CENA ZA DOPRAVU:
U odeslání zboží Českou poštou u všech balíků, kromě BALÍK DO RUKY (který je s příplatkem) NEZARUČUJEME DODÁNÍ DO DRUHÉHO DNE.
Zboží prosím překontrolujte už při převzetí (kontrolujte, zda nejsou poškozené krabice) a případně ihned uplatňujte reklamaci. Podpisem převzetí končí smlouva o přepravě a dopravce Vám již nemusí reklamaci uznat! U České pošty je možno reklamovat zásilku pouze do 2 dnů od převzetí a musíte to reklamovat Vy, jelikož pokud by se zásilka poslala zpět nám, my už bychom nestihli reklamační lhůtu.
EXPEDICE:
Znamená dobu expedice zboží od nás POKUD ZBOŽÍ NENÍ NA SKLADĚ.
1. Zboží skladem se expeduje: následující pracovní den po obdržení objednávky.
2. Zboží není skladem: nejčastěji 3-5 pracovních dnů, ve výjimečných případech 10-30 pracovních dnů, pokud se zboží musí objednávat.
Pokud objednáte zároveň VÍCE VĚCÍ, odešleme objednávku až budeme mít všechno zboží kompletní. Pokud si přejete poslat samostatně, co máme na skladě, informujte nás v poznámce na konci objednávky. Maximální doba expedice je 14 pracovních dnů. Pokud se expediční doba z nějakého důvodu prodlouží, budete o tom informováni e-mailem.
Jakmile bude zboží od nás expedováno, budete o tom informováni prostřednictvím emailu.
Pokud máte dotazy týkající se objednávky, prosím kontaktujte nás nejlépe na email inzak@seznam.cz nebo tel. 603 218 196.
LHŮTA DODÁNÍ:
Balík České pošty – U odeslání zboží Českou poštou u všech balíků, kromě BALÍK DO RUKY (který je s příplatkem) NEZARUČUJEME DODÁNÍ DO DRUHÉHO DNE. Většinou dodání do 2 - 5dnů.
TOPTRANS – do druhého dne (24hodin). Rozvozní hodiny jsou 8:00 - 18:00 h, v některých lokalitách je možné i večerní doručení v intervalu 17:00 - 21:00 hod.
PALETOVÁ PŘEPRAVA – do 24 - 48hod. 8 - 16hod.
ZÁSILKY NA SLOVENSKO:
Zboží zasíláme po uhrazení ceny zboží a poštovného na náš účet. Pokud objednáte zboží Orac Decor za více než 7 000,- Kč, nebudeme Vám poštovné účtovat.
STORNO OBJEDNÁVKY:
Pokud si přejete objednávku stornovat, můžete tak učinit co nejdříve na emailu info@inzak.cz a to i bez udání důvodu, maximálně však do 14dnů od obdržení.
Pokud již ale bude např.barva namíchána nemůžeme zboží stornovat. Pokud zásilku nevyzvednete, nepřevezmete, platíme 2x poštovné a bude Vám naúčtováno...viz "NEPŘEVZATÉ ZBOŽÍ NA DOBÍRKU" níže!
VÝMĚNA A VRÁCENÍ ZBOŽÍ:
1. Spotřebitel má právo podle odstavce 6 novely Občanského zákoníku č. 367/2000 odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. 2. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním nepoškozeném obalu poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Před odesláním na naši adresu prosíme o zaslání (emailem) formálního odstoupení od kupní smlouvy s uvedením čísla objednávky. Prosíme také o uvedení případného důvodu (není zákonem vyžadováno a ani není námi jeho uvedení podmiňováno pro vrácení prostředků za cenu zboží) - pomůžete však nám tak zkvalitnit naše služby. Děkujeme.
3. Po obdržení vráceného zboží budou peníze za zboží, vyjma však poštovného, zaslány na adresu kupujícího nebo převodem na účet kupujícího, a to nejpozději do 10 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží. Zaslání zpět na dobírku není možné a všechny takové to zásilky jsou ihned odmítnuty a vráceny zpět odesílateli.
V případě, že si přejete zboží vyměnit či vrátit a máte nějaké dotazy, kontaktujte nás prosím na email: inzak@seznam.cz nebo tel.603 218 196.
ZBOŽÍ KTERÉ NEBEREME ZPĚT: barva Eternal Elast (z důvodu neznámého skladování v zimě, horku na sluníčku apod.)
NEPŘEVZATÉ ZBOŽÍ NA DOBÍRKU:
V případě, že odeslaná objednávka nebude zákazníkem vyzvednuta a řádně zaplacena, budeme požadovat uhrazení všech nákladů spojených se zasláním objednávky.
Kupující obdrží podklady s údaji potřebnými k uhrazení nákladů.
V případě nezaplacení bude pohledávka vymáhána právně.
Při neuhrazení dobírky/u zásilkové služby TOPTRANS:
U zásilek na dobírku, které nebudou příjemci předány z toho důvodu, že příjemce neuhradí finanční částku, která má být při dobírkové přepravě od příjemce vybrána, přestává plynout dodací lhůta a v závislosti na délce uložení bude doručujícím střediskem zasílatele, účtováno skladné, a to bude následně přeúčtováno zákazníkovi.
REKLAMAČNÍ ŘÁD:
www.inzak.cz
Reklamační řád obsahuje informace pro zákazníka (dále jen "kupující") při uplatňování reklamace zboží nakupovaného u firmy Petr Kříž – INZAK (dále jen "prodávající") prostřednictvím internetového obchodu www.inzak.cz. V případě,
že potřebujete získat jakékoliv doplňující informace o vyřízení své reklamace, můžete nás kontaktovat na e-mailové adrese inzak@seznam.cz, nebo na telefonním čísle 603 218 196.
článek 1 - Obecné podmínky reklamace
Povinnosti a práva kupujícího:
Kupující je povinen ve vlastním zájmu dodané zboží před převzetím důkladně prohlédnout a v případě shledání zjevných vad neprodleně informovat přepravce, který zboží doručil, nebo prodejce, který zboží prodal.
Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do 30 dnů ode dne, kdy mu bylo vyřízení reklamace oznámeno, nejpozději však do 60 dnů od přijetí výrobku
do reklamačního řízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 20,- Kč denně.
Pokud si kupující reklamovaný výrobek nevyzvedne do šesti měsíců ode dne,
kdy mu vyřízení reklamace bylo oznámeno, resp. do šesti měsíců od uplynutí 30denní lhůty pro vyřízení reklamace, má prodávající právo reklamovaný výrobek prodat. S výtěžkem prodeje bude naloženo dle příslušných ustanovení občanského zákoníku (poplatek za uskladnění, náklady prodeje).
Kupující bere na vědomí, že v případě úmyslného poškození výrobku nebo nesprávné manipulace s výrobkem, to vše s cílem získání majetkového prospěchu v rámci reklamačního řízení, může být toto jeho jednání kvalifikováno jako trestný čin podvodu. Prodávajícímu pak vzniká nárok na náhradu škody, kterou mu kupující svým jednáním způsobil. V případě pozdější reklamace v záruční době může kupující informovat prodávajícího jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu info@inzak.cz, nebo na telefonním čísle 776 344 737
- osobně
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno, že se jedná o zásilku reklamační slovem "REKLAMACE". Bude-li reklamace řešena vrácením peněz, je nutné pro vyplacení předložit originální nákupní doklad, a proto doporučujeme vytvořit kopii nákupního dokladu, kterou pečlivě uschováte. Balík musí obsahovat seznam zboží. Vyřízené reklamace Vám budou vráceny stejným způsobem, jakým byly do reklamace předány. Neposílejte reklamované zboží na dobírku – takové nebude převzato. Veškeré náklady na zaslání zpět prodejci jsou náklady kupujícího.
Dovolujeme si kupující upozornit, že dodavatelé nevyřizují reklamace bez kompletního příslušenství, a proto i my musíme dodržet jejich podmínky!
Povinnosti a práva prodávajícího: reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu,
ze zákona nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající
s kupujícím nedohodne jinak.
článek 2 - Záruční doba
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Zákonná záruční doba je obecně 24 měsíců, není-li u vybraných značek uvedeno jinak. Prodávající může tuto zákonnou lhůtu prodloužit, nebo zkrátit na 12 měsíců (objednávky na IČ, DIČ). Délka záruční doby je vždy vyznačena na záručním listě. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě.
článek 3 - Záruční podmínky
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a vztahuje se na zboží, jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládán prodejní doklad a návod k použití v českém jazyce. Převzetím zboží zákazník stvrzuje svůj souhlas se záručními a obchodními podmínkami. Pokud není zboží osobně odebráno, rozumí se převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá kupující od přepravce.
Pokud kupující zjistí jakýkoliv rozdíl mezi prodejním dokladem a skutečně dodaným zbožím (v kvalitě či kvantitě), je povinen podat ihned (nejpozději do 3 dnů) zprávu adresovanou prodávajícímu, který vyhotovil prodejní doklad. Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
Záruka se vztahuje na:
- správnou funkci výrobku a výrobní vady.
Záruka se nevztahuje na:
- vady způsobené cizím zásahem (neodborné lepení zboží...), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, neúměrná teplota, styk se silným magnetickým polem) nebo vniknutím vody do strojku při nedodržení podmínek vodotěsnosti,
- opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním – vlivem vnějších vlivů-počasí, neodborné lepení lišt a fasádních profilů bez použití námi doporučovaných lepidel a tmelů, poškrábání, odření, dle §619 Občanského zákoníku,
Do záruční opravy dále není možné přijmout zboží:
- s prošlou záruční dobou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
- poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, elektrický výboj a jinými extrémními přírodními a fyzikálními procesy,
- u kterého došlo k poškození, zaviněnému úbytkem nebo narušením struktury materiálu v důsledku pravidelného častého užívání výrobku (u šperků například ztenčení materiálu otěrem o pokožku pod únosnou mez apod.).
Rozpor s kupní smlouvou
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
článek 4 - Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný od 1. listopadu 2013 a ruší platnost předchozích reklamačních řádů.
Prodávající si vyhrazuje právo změnit tento reklamační řád bez předchozího upozornění.
Upravené podmínky budou včas zveřejněny na stránkách internetového obchodu www.inzak.cz
Uvědomujeme si nepříjemnost reklamačního procesu, a proto se snažíme jeho průběh maximálně usnadnit tak, aby vše proběhlo rychle a k maximální možné spokojenosti obou stran.
Prosíme Vás při objednávce o pečlivé vyplnění emailové adresy, abychom Vás mohli informovat o stavu objednávky.
Stává se často, že se nám maily vracejí, protože adresa nefunguje.
V takovém případě Vám nepřijde ani potvrzení objednávky! V žádném případě Vás nebudeme otravovat reklamními nabídkami.
Váš tým inzak.cz